lørdag den 3. maj 2014

Agnes fyldte (½) år!!

Tænk engang... ½ år. Crazy!

Noget vi blev tudet ørene fulde af i Agnes' første leveuger var kommentarer som "tiden går så stærkt", "de vokser så hurtigt" og "sørg nu for at nyde det!" osv osv.. Jow-jo sinne-gas, hun ER jo altså kun 14 dage gammel. Slap nu helt af.

Men jeg skal da ellers lige love for, at det er rigtigt! Ja, tiden er jo som sådan overhovedet ikke gået hurtigere end vanligt.. Men det føles altså sår'n (også selvom nogle dage bare har føltes ueeeendeligt lange og kedelige!).. Nå, men hvorom alting er - det er simpelthen lykkedes Agnes' far og jeg at holde liv i hende i nu ½ år. Det er sgu da meget godt gået. Ja, for det er jo ikke bare med røven i vandskorpen og på et hængende hår og sår'n, at hun har overlevet.. - vi har faktisk gjort et ret godt job. Hun fik top-karakter hos doktoren, og hun er en virkelig glad, aktiv og lækker lille tøs. Klap på skulderen til mor her! Nåja, og til faderen..

Agnes ½ år, 1. maj 2014:

(og billederne er for én gangs skyld faktisk taget på selve dagen)..




Agnes og jeg fejrede hendes ½-års-fødselsdag på en café i Valby sammen med et par af mine arbejdskollegaer. Agnes charmede dem alle ved at være i særdeles godt hoppe-humør. Hun kan være nok så træt og irritabel, men kan vende på en tallerken, hvis bare hun får lov til at stå på skødet (af hvem som helst!) og hoppe. (ak, hvem der bare ku' overvinde træthed med at hoppe. Så ville jeg 100% ha' smidt de overflødige graviditetskilo - for jeg er jævnt træt meget af tiden!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar