søndag den 4. maj 2014

Weekenden i billeder

Når mor barsler, og far arbejder weekend, er det der med ugedagene næsten fuldstændig umuligt at hitte rede i. Dog fandt jeg alligevel ud af, at det igår var lørdag, hvorfor det så idag må være søndag.. Aha.

Og lørdag på Frederiksberg er lig med loppemarked på Rådhuspladsen. Denne lørdag sammen med tante Alice, og grosses barnevogn. Not an easy job sådan at loppemarkedsshoppe med los gigantos barnevogn på slæb (læg endelig mærke til mit fine, internationale sprogbrug).. Det blev til en enkelt brugt bog til Agnes. Endnu en. Hun har efterhånden en temmelig velassorteret bogreol. Dén skal hun nok bli' glad for om nogle år..

Idag søndag, har vi igen sendt ham faderen afsted på arbejde. I 12 lange timer. Egentlig burde man ha' lidt ondt af manden, eftersom han skal arbejde 12 timer på sådan en dejlig søndag, men det har dog ikke rigtig ramt mig. Agnes og jeg ærgrer os dog over, at han skal arbejde, men mestendels bare fordi han jo således ikke kan være hjemme hos os. Egoistisk? Thihvertifald!

Klar til loppemarked!
Og snevejr? Not so much.
Når far er ude, hygger og danser mor og datter..
Så blev man voksen: 
baby, og blomster i vase fra Royal Copenhagen..
"Jeg har faktisk fuldstændig tjek på, hvordan sådan en flaske her bruges!"
Agnes får klaverundervisning. So much fun!
En lækkermus, just vågnet op fra en bette lur..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar