onsdag den 14. maj 2014

En af de der dage..

... hvor man bare må fejre at bettemusen sover/overleve aftenen med en øl! Ahhh..

En rigtig sønderjyde har vel altid lige sådan
en af slagsen på køl..  
(Mor)mor siger, at jeg skal være glad for, at Agnes sover til kl.7 om morgenen (nåja.. idag var det så 06.15) - hun ku' jo være typen, der altid stod op kl. 05.00, og så vil man da hellere ha' sin nattesøvn og at ungen så måske ikke sover helt så meget i løbet af dagen, ikk'..?! Johhh.. Men ku' man ikke ha' begge dele, måske? Det er der altså nogle af dem fra mødregruppen, der har. Nå.

Min samvittighed byder mig, at jeg ikke bør sige dette, men.. Nu gør jeg det altså:

- Agnes, du er min øjesten, min elskede møgunge, mit vidunderbarn, min yndlingsbaby (nåja, hun skal sandelig ikke være i tvivl!), men, jeg glæder mig til, at jeg skal starte på arbejde igen. Bum. Så er det sagt.
Og jeg fortryder sikkert med det samme, når første vækkeur ringer mandag morgen (altså, ikke NU på mandag. Ikke helt endnu) og tvinger mig på arbejde efter 10 måneder som sofavarmer og babysitter.

Heldigvis er det faderen, der overtager barslen - og ikke en institution, endnu -, og det er rart.. Så bli'r det spændende, om faderen også finder det rart, når det snart bare er ham og betteskiden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar