fredag den 9. maj 2014

Noget i banken..

... og det er (desværre) ikke penge.

Men det er næsten lige så godt. Det er nemlig tid. MIG-tid.

Agnes' far har været på 10-dages ferie til Svalbard (af alle steder), og denne weekend er han på forlænget weekend i Barcelona. Nåja, og så er der jo alle de dage, hvor han liiige har brugt 2-3-4 alenetimer på.. whatever. Træning f.eks.
Ergo, når farmand går på barsel, går mor i banken og inkasserer MIG-tid! Uh, jeg glæder mig allerede
(og Agnes - det har selvfølgelig absolut slet slet intet at gøre med, at vi ikke ønsker dit selskab, men nogle gange ønsker man sig bare sit eget selskab. Og kun det. Nåja, og måske nogle veninders..).

Bli'r spændende at se, hvad min mor-samvittighed kan byde mig. Næppe 10 dage til Svalbard. Men to dage til Odense kan også gøre det. Eller 3 dage til London.. (kommer nok næppe til at ske). Eller 5 timers fredagscafé med arbejdet. Mmmmhh..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar