onsdag den 30. april 2014

I fedmens tegn..

Undskyld mig lige engang ikk', men hvor fa'en køber tykke mennesker egentlig tøj henne?!

Ikke i Only, Vero Moda og H&M i hvert fald. - jeg afleverede bettemusen til hendes far i eftermiddags, og brugte et par velfortjente mig-timer i Frederiksberg Centeret på udkig efter post-graviditets-tøj (hvor længe kan man blive ved med at bruge det der "graviditets-noget-ord" mon...?!).. Og puh hvor var det da en kamp!

Altså.. Jeg synes jo ikke, at jeg er sådan tyk tyk. Mere bare 'kvapset til den store side'.. ;)
Men når bukser str. L/XL mangler ca. 7 cm buks for at ku' knappes, og str. 42 badedragt knapt kan hives op om lårene, så er det temmelig meget nedtur. Og så er det jeg tænker: hvad gør rigtig tykke mennesker!?

Nå, men fandt da en BH. Og måtte punge ud med 600kr. Føj! Øv, vil ku' købe farverige og billige BH'er i H&M igen! Det kan jeg dog godt glemme alt om.. Blev også endnu et par "pyjamas"-bukser rigere, og fandt en sød top, trods alt. Og så tyede jeg ellers til skoshopping istedet. Købte bl.a. et par nye arbejdssandaler.. For, det er jo LIGE om lidt, at de skal i brug. Wuhuu! (og waaahh..).

Så særdeles bevidst om maveomfang og derfor med en lille smule hængemule, vendte jeg snuden hjemad. Hjemme blev jeg til gengæld mødt af den sødeste, lille, smilende mus, der tydeligvis havde savnet sin mor RIGTIG meget! Og nåja, så går det jo nok, at man ikke pt (eller nogensinde) er en lille sylfide.
Some day..






Go' onsdag aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar