torsdag den 10. april 2014

Hov for saten da...

... Jeg har da glemt det igen! Surprise! Agnes' 5 måneders billede.

Altså, at uploade det til bloggen bare. Eller ja, også at ta' det på dagen sådan set, men det kommer næppe som nogen overraskelse længere..

Denne gang er det - Agnes, 5 måneder og 8 dage:


 Jeg er efterhånden blevet temmelig lang. 
Faktisk har jeg idag (ja ikke på billedet her jo) str. 74 på i bukser. 
Say whaaat!? Jo jow.. (de er liiidt for store dog)

Se mig, jeg' for lækker. Lækker, lækker, lækker lækker lækker.. 

Og tænk engang, næste gang er det 6 måneder. Det samme som et ½ år.
Whaaat!? Så har jeg et barn på ½ år. Når først man kan begynde at snakke om sine børn/barn i år, så er man snart en hardcore mor (vil mange nok ikke mene), hvis du spørger mig. Og man er også mega voksen og lidt gammel..

Dog ikke ligeså gammel som hende her:

Okay, det er en ret så gammel artikel fra Ekstra Bladet fra 2008, men jeg havde lige behov for at sætte min alder lidt i perspektiv. Og, nu har jeg det meget bedre!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar