mandag den 21. april 2014

Tænder på vej!!

Hov! Der var jeg vist lige lidt for tidligt ude med mit sidste indlæg. For nu er der sidenhen sket noget, der er (næsten) mere interessant og fortælleværdigt end min øjensituation. Agnes er ved at få tænder!

Da jeg nu er halvt blind, men Agnes på trods, forlanger sin morgen-mos, må jeg jo føle mig frem.. Og hvad mærker jeg så lige inden i den lille mund!? Tænder! Der er tænder på vej sgu.
Så så man lige mor her klappe i sine store hænder og juble henrykt (NU forstår jeg pludselig bedre, hvorfor det er så stort, når en baby kravler første gang eller ta'r sit første skridt).. Straks melder bekymringerne sig dog også.. Er det derfor hun er lidt pivet? Bli'r hun mere pivet? Der er jo skisme mange tænder, der skal op af det tandkød og ud i verden! Gud, så skal vi snart børste tænder på hende. Og, mon vi bør holde igen med sukkervandet?! Hmm..

Ihh.. Mit lille søde pus er blevet stor og har fået tænder..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar