tirsdag den 18. marts 2014

Jeg har en ADHD-baby..

Ja ja, I know, det skal man ikke joke med.. Det der ADHD altså. Men det HAR jeg altså! Altså, det har min baby! Eller AD eller HD.. Hun har i hvert fald den del, hvor hun er hyperaktiv.

Idag havde vi besøg af mødregruppen. Dvs. 5 andre babyer på Agnes' alder. Alle babyer, der gerne vil sidde og putte lidt hos deres moar. Ikke om hun gider, min baby! Næh, hun vil sgu hoppe og bøje og sprælle og flexe og.. Suk. Kun når hun er træt, vil hun putte. Øv, det er ellers så hyggeligt. Idag var hun fully loadet med energi i 5 timer i træk. Zzzzz..

Til gengæld gik hun også kold kl. 19.30 og sov sågar under bleskiftet. Så NU er her ro.

Jeg har prøvet at uploade en video - faktisk har jeg med jævne mellemrum prøvet at uploade en video, dog aldrig med held - og tror faktisk at det lykkedes. I hvert fald ligger her nu noget.. Kvaliteten ser utrolig ringe ud, og jeg er faktisk heller ikke overbevist om, at man kan afspille den. Så går idéen temmelig meget af hele konceptet med 'video', men er ikke sikker på, at jeg kan teste det før end at jeg udgiver indlægget her..

Hvorom alting er, forestiller det Agnes, der går fuldstændig spræl-amok under sit tæppe, mens hun hyperventilerer - YNDLINGSlegen...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar