søndag den 15. december 2013

Frk. Voldborg ser svømme-EM

Hår-dokumentation...

På min arbejdsplads havde mine kollegaer set Agnes' 1-måneds billede, og jeg fik en del spørgsmål til hendes hårpragt, eller manglen på samme.. Derfor har jeg nu lige yderligere dokumentation i form af lidt billeder.. Hun har nemlig hår! Det sidder bare kun i siden, hen over ørene, og bagtil. Når hun har sovet og håret stritter, ligner hun en gammel mand. Eller Henrik Voldborg. Så nu bli'r hun af sin far (som ellers ikke bør være så kæphøj!) kaldt Voldborg. Men det skal nok komme, håret altså.
Og som en blond leverpostejsfarvet mor med en mere mørkhåret kæreste, er jeg ret spændt på, hvad hårfarve lillepigen ender ud med...


"Jeg ser skaldet ud, men det er jeg ikke! Se bare her..."

Masser af fint mørkt hår jo! ;)
Det er ikke nemt at se fjernsyn, når man knapt nok kan holde hovedet!

Men det er ski'e sjovt!

Og der ER jo også godt TV - svømme EM i Herning 2013:

(.. og med masser af julegave-pakker i forgrunden der..!)


Når ikke der ses EM er der far-datter-sjov. Gad vide om Agnes har det ligeså sjovt som faderen!?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar