torsdag den 5. december 2013

Decemberhygge...

Onsdag d. 4. december...


... mødtes vi med faster Johanna og kusine Filippa ved Frederiksberg Runddel og stod på skøjter.. Eller dvs. farmand gjorde, jeg derimod havde lovet at ta´ røntgenbillederne, hvis det gik galt! I baggrunden anes farmand og kusine Filippa på isen.

Når Agnes er sulten kan næsten alt gå an, også fars næse.. En lidt stor mundfuld dog.

En lidt træt Agnes har fået nissehue på.

Vi har lavet pakkekalender til hinanden, det er såå hyggeligt! Her ses gaverne til far/kæreste. Mine gaver står uindpakkede i en pose i sofaen ved siden af.. Nåja - men de er der! :)

Og i dag fik jeg denne gave:
Det bli'r død-hyggeligt. Det bli'r da fuldstændig som at ha' en pejs. En pejs med indbygget julemusik.

Torsdag d. 5. december..

I dag var vi til Agnes' 5 ugers undersøgelse ved lægen. Hun er fuldstændig, som hun skal være - helt perfekt og dejlig. Ingen umiddelbare skavanker.
Hun er nu oppe på ca. 4600g og måler 60cm. Lang og tynd, sagde lægen - det er en rigtig modella vi har produceret! ;)
Ellers sidder vi bare og dangderer den i sofaen. Det er jo stormvejr udenfor! Som om.. Men sofaen er god, og der er stadig flere pebernødder (lidt tid endnu...).

God stormvejrsaften til alle! 

1 kommentar:

  1. Hun er simpelthen det sødeste. Jeg glæder mig til hygge på torsdag :)

    SvarSlet