søndag den 1. juni 2014

Farvel barselshjerne, go'dag tankevirksomhed (I hope!)..

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!! Om 9 ½ time skal jeg møde på arbejde. For første gang i 10 måneder.. Det kommer jo aldrig til at gå godt.

Altså.. Hvad angår pasningen af Agnes og sår'n er jeg helt rolig og cool, eftersom det bare er at overgive hende til hendes far (er selvfølgelig en kende nervøs for, at faderen overtager førstepladsen som yndlingsforælder! Det skal jeg da ikke være sen til at indrømme. Om jeg har førstepladsen nu, ved jeg såmænd ikke engang.. Meen, det vælger jeg at tro! ;) )
Er bare glad for, at jeg ikke både skal starte arbejde OG opstarte vuggestue med Agnes samtidig.

Næh.. Er egentlig mest angst og nervøs for det der arbejde. Arbejde!!
Jeg har jo for sat.. ikke brugt min hjerne til noget fornuftigt og tilnærmelsesvis udfordrende i månedsvis. Og eneste forpligtelser og forventninger har været til Agnes og mig selv. Gad vide om jeg overhovedet kan finde min arbejdsnøgle? Huske en eneste af mine koder? Huske mine kollegaers navne? Passe min uniform (sandsynligvis ikke!) Huske hvor kaffen står!?!
Og hvad er det nu egentligt lige, at jeg foretager mig på det der arbejde..?! F.u.c.k.

9 timer og 25 minutter..

Bør vel også gå i seng snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar