mandag den 23. juni 2014

Øl, lasagne og en tur i ZOO..


Så gik weekenden. Og som altid aaalt for hurtigt!

Fredag gik med at lave ingenting og alt (dvs. vaske op, rydde op, gøre rent, vaske tøj.. Ke-de-ligt).

Så var hjemmet til gengæld pænt (sådan noget synes jeg egentligt at folk burde være bedre til at kommentere på. Ku' ha' være rart at ha' fået en "næh, hvor er her dog pænt og ryddeligt"-kommentar med på vejen, men.. Det sker bare aldrig), da vi lørdag fik besøg af (mor)mor og (mor)far og morbror Mads. 

De kom til lidt forsinket fødselsdagshygge, og det var skæppeskønt! 
De var her kun den ene dag, men sålænge de ka' overskue at køre den lange vej frem og tilbage på én dag, så skal de da også ha' lov til det. Dog kan jeg ikke lade være med at tænke - gad vide, om de også ville havde gjort det, dengang der ingen Agnes var?! Ja, jeg spørg' bare. Nå men, det er jo da også ligemeget... 


.. Denne havde Agnes meget sigende fået af mormor
umiddelbart inden øldrikkeriet..
Agnes går hårdt til den..
"Gi' mig øl, gi' mig øl!"..

Vi nød lidt mad, en gåtur downtown KBH samt en øl på Nyhavn. Ja, AGNES nød sågar en øl på Nyhavn. Takket være (mor)mor.. Lidt Leffe og en Tuborg Classic.. Og hun var pjattet med det! Vi ku' snildt ha' hældt hende en lille brandert på. Mors pige! 
Men.. Man er vel voksen og (relativt) ansvarlig, så vi nøjedes med 3 små slurke. Fik jeg nævnt, at det var (mor)moren, der startede..?!












Idag var vi så i ZOO sammen med faster, onkel og kusine Filippa.. For Agnes' vedkommende var det dog mest interessant at kigge efter andre børn, frem for at glo på dyr. Det regnede også en go' del af tiden, og vi sku' se langt efter isbjørnene.. Skuffende. Men med et årskort i pungen og udsigt til zoo-tårnet  fra stuevinduet betyder det dog ikke så meget om denne ene zoo-tur var lidt små-fesen - vi kommer da bare snarligt igen!

Til aftensmad fik vi fodret Agnes af med en god klassiker - mos af kartofler og gulerødder. Vi var dog idag så storsindede, at vi ofrede lidt af vores egen lasagne.. Dét ku' hun godt lide. Selvfølgelig. (men altså, alle kan jo da også lide min hjemmelavede lasagne!)..

Nu er klokken 21.30 og min sengetid er faktisk allerede overskredet med en halv times tid. Trist, men sandt. (ikke at jeg går i seng dog - SÅ trist er jeg ikke. Jeg sover i sofaen jo.. og går i seng når jeg vågner engang ved midnatstid. Det fungerer!). 





zzzzZZzzZzzZzz Sov godt derude ZZZzzzzzzzZ

(indlægget her er faktisk skrevet igår.. Men jeg sov åbenbart, før jeg fik trykket på "udgiv"-knappen!)

3 kommentarer:

  1. Rimelig kontroversielt alligevel, hva? Havde du heddet Tenna Linnea Natacha og boet på Lolland, så skulle du nok regne med et møde på kommunen. Men i den situation ville en fuld baby nok være dit mindste problem.

    SvarSlet
  2. Tak til Alice og Tenna for et godt grin her midt i al min elendighed!

    SvarSlet
  3. Faktisk takker jeg mig, hver dag, lykkelig for, at jeg ikke hedder Tenna Linnea Natacha..
    Ikke så meget pga det med bopæl og kommunen, men fordi jeg ingenlunde ønsker at hedde Tenna Linnea Natacha! (ikke at jeg ønsker at bo på Lolland heller dog!)

    SvarSlet