mandag den 9. juni 2014

Dagens billede..

Herunder ses et par af de "dagens billede"(r), jeg har fået tilsendt i løbet af ugen, mens jeg har været på job..

Agnes' første tur i ZOO. 
Uden mor. Mega strengt.
Det er hårdt at trækkes med far på barsel, så Agnes' faldt i søvn kl.19.15 (win!)
 liggende i fars skød sammen med yndlingslegetøjet. 
Vi kunne både skifte ble (det var sågar brun alarm), tøj og stikke en sutteflaske
i munden på bettemusen uden at hun sår'n riiigtig vågnede.
SÅ er man altså træt!
Dagens pianist. 
Hun er mega god.

Pt er Agnes og jeg alene hjemme, da farmand er taget ud et smut med båden. Egentlig sku' Agnes ha' været med og ha' afprøvet sin nye redningsvest, men hun gik i seng med 40+ i feber igår, så for god ordens skyld undlader vi at smide hende en tur på vandet i dag - selvom hun ellers har det ganske fortrinligt igen. 
Så nu er det bare hende og mig igen, barselsflashback!! Bortset fra, at jeg klokken 15 endnu engang er nødsaget til at befinde mig på arbejdet.. 

Og hey, idag har hun "kravlet" (nåja, hevet sig frem i den ene arm..) - og det fremad! Mega sej baby! Egentlig gjorde hun det vist allerede igår, men da var jeg jo på job... 

Nu tror jeg, at vi vil ud og vandre en tur i det skønne pinsevejr. 

Happy happy 2. pinsedag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar