lørdag den 30. november 2013

Bryllup!

Endnu et bryllup..


Der er gået inflation i de bryllupper der.. I dag var Agnes og jeg til hendes andet bryllup. 2 bryllupper inden for hendes første levemåned (er det et ord!?).
Brylluppet var en hos kollega (bruden), og igen var det "bare" vielsen og reception, vi var inviteret til. Og denne gang sov Agnes ikke igennem hele seancen, hvilket mine, især kvindelige, kollegaer dog var glade for. Hun gik på omgang og fik kommentarer som "hvis man skulle tegne en tegnefilmsbaby, så ville man tegne en, der ligner hende - SÅ kær er hun".. Årh tak!
Men så slog hun en prut. Og en til. Og det endte med en fyldt ble. Jeg havde ellers advaret folket om, at det ville blive grimt, men de var alligevel gevaldigt forbløffede over, at sådan en sød, lille sag ku' lugte SÅ grimt!
Faderen, til gengæld, er stolt.

Udover det, skete der ikke det store.. Jeg erfarede dog, at man IKKE kan nå sporskifte (herunder orientere sig på fremmed S-togs station samt køre med 2 forskellige elevatorer) på 4 min, når man har en barnevogn på slæb. Men vi nåede det! Brylluppet altså, ikke toget. Vi kom farende samtidigt med, at bruden ankom i sin fint pyntede bil, barnevognen blev smidt, og jeg fik mig sneget ind lige kort før bruden.. Pyh!

Kan også konkludere, at jeg er en temmelig dårlig "blogger", for endnu engang har jeg fuldstændig glemt at ta' billeder.. Nå, der kommer nok et bryllup mere engang..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar