torsdag den 28. november 2013

1. bleskifte i det offentlige..

I går oplevede Agnes og jeg noget så skelsættende som det første bleskifte i offentlighed (jaja, sagde jo, at vi ikke oplever det store!). Det havde sågar også inkluderet 1. offentlige amning, hvis vi nu havde været sådanne typer.. I stedet fik hun sin første sutteflaske udenfor hjemmets 4 vægge.

Vi var nemlig på langtur, Agnes og jeg.
Først i Babysam for at aflevere den lejede "malkemaskine" (du vil IKKE blive savnet!,  og forhøre os om, hvorfor div. forretningers tyverialarmer slog ud på barnevognen - IKKE særlig fedt at trille ud af H&M til lyden af storlarmende alarmer.. "Nej nej, bare rolig, jeg har IKKE fyldt barnevognen op med tyvegods! Om du må tjekke? Nej helst ikke faktisk - hun ligger jo li'som lige og sover!".. Hm, nok ikke det bedste argument.. I stedet valgte jeg at sætte det lange ben foran og ignorere folks blikke. Pinligt!). Problemet har heldigvis lige været oppe at vende på en "Odder- konference", eller lign., og løsningen er åbenbart et par nye skruer i stellet. Dem snupper vi lige i næste uge - inden julegaveshoppingen går løs...!
Herefter gik vi til Spinderiet i Valby efter lidt småting. Til min undren vågnede Agnes dog allerede efter ca. halvanden time i barnevognen, og jeg havde egentlig forudset en lur på en tre timers tid.. Afsløret blev hun dog, da jeg stak hovedet indenfor i barnevognen. Puhh føj! Vi havde at gøre med en såkaldt modermælkserstatnings-lort. Og til de af Jer, der ikke er bekendt med sådanne: de er IKKE gode! Er temmelig sikker på, at det lagde en dæmper på de ammende damers fornøjelse, at vi lige fyldte "familierummet" med en sådan dunst.. Sorry.
Men Agnes blev ren, faldt på ny i søvn, og mor kunne shoppe videre...

Det blev desværre bare en masse sludder og ingen billeder, men syntes li'som, at det var lidt upassende at forevige lige præcis denne situation. "Skelsættende" eller ej..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar