torsdag den 9. januar 2014

I mødregruppe!

D. 8. januar var Agnes og jeg i mødregruppe for første gang.

Jeg ved ikke med Agnes, men jeg var faktisk en kende skræmt ved at sku' møde op hos en, jeg ikke kendte, og tilbringe flere timer blandt fremmede kvinder.. Scenariet med at sætte 6 komplet fremmede og relativt forskellige kvinder sammen over en kop kaffe og en bolle til en sludder, ville jo også være helt tosset, hvis ikke det var for fællesvævneren - baby!

Og ihh, hvor kan man da snakke meget om baby. Baby baby baby! Tjah.. Det var sgu egentlig meget hyggeligt.

Udover Agnes og jeg er der 5 mødre og, surprise, 5 babyer. 3 drenge og 3 piger..
Agnes er den ældste (og skønneste!) med henholdsvis 4 og 5 dage ned til de næstældste, som er drenge. Det er også kun disse to, der overgår hende i størrelse - de er nogle store klepperter!
En enkelt af baby-pigerne var kun 3700g - mindre end Agnes' fødselsvægt. Så ku' man lige kigge på "den" og mindes fødslen..! Puh.

Så smart var lillepigen
(klart den smukkeste af alle babyerne - og det er sagt helt objektivt!)

Et lidt uskarpt fællesbillede.. De ligger efter alder (og mere eller mindre størrelse..)
Det er tydeligvis et øjebliksbillede, eftersom Agnes var den eneste, der ikke sov i de 4 timer vi var afsted - undtaget lige da vi tog billeder.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar