fredag den 13. februar 2015

Det går bra i Hundfjället..

.. Endnu ingen brækkede lemmer, overrevne korsbånd eller det der er værre. Til gengæld både lidt feber samt en omgang rå'en mave.

Agnes startede ferien med at kaste op 3-4 gange natten til søndag, hvor vi overnattede på et hotel i Göteborg. Jeg havde egentlig en ide om, at det nok tildels skyldtes klorvandet fra hotellets pool, som vi havde benyttet os af tidligere den lørdag. Sådan en omgang klorvand i en babymave er ikke nødvendigvis det bedste.
Men, da hun så søndag over middag kvitterer med endnu en ladning opkast, just som jeg har hende i armene og står og vurderer indholdet i den mexicanske buffet vi har valgt at frekventere, indser jeg, at det nok næppe skyldes klorvandet. Øv. Øv både for mig, mit tøj og min BH, men ikke mindst for hende.
Idag er det lørdag.. Skiferien er allerede ved at være slut (big øv), og hun er stadig lidt slatten. Heldigvis har hun haft det acceptabelt de forgangne dage. Og hey, desto mere slatten, desto nemmere at holde styr på! Omend jeg nu godt kan unde hende snart at komme helt ovenpå denne omgang sygdom.

Hendes farmor og farfar/vores velgørere (svigermor og svigerfar har været så søde at betale hele ferien, pånær transporten hertil. Det er sgu da meget flinkt!) har ligeledes ligget syge. Med rå'en mave. Det varede heldigvis ikke så længe, som man ku' ha' frygtet, men de måtte begge stå en dag over hele skihalløjet og blive i sengen. Det var deres bryllupsdag tilmed. Temmeligt nederen. Til gengæld er det sikkert år og dag siden, at de har været så meget sammen i så længe af gangen. Hele dagen i samme seng kun afbrudt af ture til det nærliggende toilet... Som heldigvis ikke var det samme som vores!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar