mandag den 7. juli 2014

Baby-blær

Ihh, kender I det med at ta' et billede af Jeres afkom, og tænke "Gud, hun er da det kæreste nogensinde"!? 

Det tænker jeg om hende her:
Og jeg har sår'n lyst til at sende billedet til samtlige venner og bekendte i min telefonbog (herunder også lægen, fødegangen og min arbejdsplads m.fl.), lægge det ud på Facebook og Instagram osv. 
Men, jeg gør det ikke. Det har jeg svoret. Og jeg holder ved mit sværgeri. (det er jo nemlig ikke sikkert - omend det lyder usandsynligt! -, at alle mine bekendte er interesseret i at blive babyspamet). 
Her på bloggen dog, er det jo heldigvis helt legitimt. 

Hun er the shit. Og hvis hun så tilmed kan bruge det der garn til noget fornuftigt, så ville det jo være helt optimalt. Hvor gammel skal man mon være, før man kan lære at hækle sit eget legetøj?

Nå, men, bortset fra at vise, hvor lækker-lækker bettemusen er, så har jeg ikke meget andet på hjerte. Det er jo stadigt faderen, der passer hende i de fleste af hendes vågne timer.. 
Imorgen skal vi dog mødes med de andre mødre og deres bebser i mødregruppen, inden jeg skal i aftenvagt. Det bli'r skønt! Og når så klokken runder 23 imorgen aften, så har jeg halvanden uges ferie, der skal tilbringes i familiens/Agnes' selskab. Hephey! 

Over and out. 

2 kommentarer:

  1. Hun ER den lækreste! Og du har hermed frit lejde til at baby-spamme alt det du vil til undertegnede. Og Rikke, jeg tør godt tale på hendes vegne. Og mon ikke hun hvalpe-spammer dig om 17 dage? (for det er så lang tid der går inden hun får Bongo)

    SvarSlet
  2. Og hey, hvis folk følger dig på instagram er det jo fordi de gerne vil se dine billeder, så der synes jeg sådan set også bare du skal skyde løs. #Gonnagram

    SvarSlet